serdeleczki

23 marca 2015

Parówki z ''Biedronki'' - recenzja

   Witam Was moje serdelki :).
   
Jak już mówiłam, blog dotyczy różnych tematów, więc dzisiaj postanowiłam napisać recenzję paróweczek z popularnego sklepu, jakim jest ''Biedronka''. 
   
Produkt zwie się ''Parówki wędzone z kurcząt'' z firmy ''Świat drobiu''. Masa netto to ok. 1 kg. Zawiera ok. 47% mięsa, więc to całkiem sporo ;). Opakowanie jest bardzo ładne, ten pomidorek idealnie wkomponowuje się w tło stworzone ze szczypiorku i sałaty.
  
 Moje pierwsze wrażenie po otwarciu paczki to zdziwienie spowodowane dużą ilością paróweczek w opakowaniu. Jest to duży plus, który sprawia, że kupno tego produktu wydaje się atrakcyjną propozycją ;). Serdelki są ułożone równo i estetycznie, co jeszcze dodaje uroku wyglądowi opakowania. 
   
   Parówki są pożywne i pyszne, więc co do ich smaku nie mam żadnych zastrzeżeń. Jedyny minus to fakt, że w ich składzie znajduje się wiele konserwantów ;(. Trochę mnie to zawiodło, ponieważ ten wyrób należy do moich ulubionych i zawsze, gdy odwiedzam ''Biedronkę'' go kupuję. No ale cóż, muszę wymienić wszystkie wady i zalety tego produktu.

   Czy polecam kupno? Jak najbardziej! Jeśli nie przeszkadza Ci, że w składzie można znaleźć troszeczkę tak zwanej ''chemii'', ten produkt jest jak najbardziej dla Ciebie!!! Estetyczny wygląd, duża ilość parówek w opakowaniu i doskonały smak to atuty, które sprawiają, że każdy amator pysznych potraw będzie zachwycony :).

Poleca i pozdrawia
TeamPach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz