serdeleczki

18 marca 2015

Serdelkowe Przepisy #1

   Witajcie moje serdelki i serdelkowie!
   Rozpoczynam nową serię, w której TeamPach przedstawi Wam swoje przygody kulinarne! Serdelki są pożywne, smaczne i zdrowe, a na ich bazie można przyrządzić wiele pysznychh potraw, postanowiłam to wykorzystać. Seria zwie się Serdelkowe Przepisy i będzie pojawiać się raz na jakiś czas, kiedy uda mi się coś dla Was upichcić ;).
   Dziś pokażę Wam, jak przyrządzić Serdelkowe Pszczółki.
   Składniki na 4 porcje:
   4 kromki chleba
   4 ogórki kiszone
   4 serdelki
   4 plastry wędliny drobiowej
   masło
   
   Sposób przyrządzenia:
   1.Serdelki ugotować i zdjąć skórkę.
   2.Posmarować kromki chleba masłem.
   3.Położyć plastry szynki.
   4.Ogórka przekroić na pół i finezyjnie przyozdobić potrawę
   5.Serdelka położyć na ogórku tak, aby stworzyć ''skrzydełka'' naszej Serdelkowej Pszczółce :).

   Takie danie wygląda ładnie, wykwintnie i schludnie, a smakuje jeszcze lepiej! Delikatne w smaku serdelki idealnie współgrają z lekką nutką kwaskowatości ogóreczków. Danie zrobi furorę na imprezach, rodzinnych spotkaniach, a także kinderbalach ;). Uwielbiają je młodsi i starsi, moi znajomi potrafią zjeść po 5 takich ''pszczółek'' w jeden dzień :).
   
   Zapraszam również na mojego aska: http://ask.fm/teampach. Te nowinki techniczne do mnie nie przemawiają, ale warto iść z duchem czasu. Mam nadzieję, że nie strzelę żadnej gafy ;).


Poleca i pozdrawia Ser-Delecznie
TeamPach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz